Hej Mamma... det är jag kenny ..

 


I går ringde min rosa lilla mobil... klockan var ca  halv sex.... hörde en liten röst.. som sa hej mamma..
Det var min älskade kenny.. satt i bilen med sin pappa och had varit handlat lördagsgodis.
Han sa att han saknade os ville prata med Madicken hans sista ord.. LOVE YOU....
brännde sig fast i mitt hjärta.


Minälskade prins.
Mitt älskade charmtroll längtar så tills ikväll då du kommer.

Då   ska vi fira dig.


Nu ska jag fixxa på övervåningen och duscha .



Käääääääääääärlek.








Madicken lirar luftgitarr i detta nuet till denna låt hahahha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha jätteunderbara barn och du låter som en jättebra mamma =)hoppas att allt går bra nu när den lilla kommer =)grattis i förskott. Kram =)

2007-12-09 @ 13:32:05
Postat av: carin

Du verkar ha jätteunderbara barn och du låter som en jättebra mamma =)hoppas att allt går bra nu när den lilla kommer =)grattis i förskott. Kram =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carin :
Mina barn är verkligen dom finaste ;).
Tack för din fina kommentar ha en fin dag mvh Jessica

2007-12-09 @ 16:28:22
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Elina

uh jag blir alldeles rööörd ju :)

2007-12-13 @ 15:32:36
URL: http://blow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback