Julaftonen en helig dag.

33467-5457






God jul i efterskott till alla läsae önskar familjen simm- wallin.

Hade en underbar dag i går ( förutom att jag sakna kenny som va med sin pappa för första gången ).
God mat trevligt sällskap oc en massa fina julklappar.

Dock var det en rädd Madicken och filip då tomten kom hihiihihhiihihi ;).



Kääääärlek.


strax bär det utac till min mamma låtsas pappa syskon och min mormor som är på besök från stockholm.
 Kul man kan  fira jul flera ggr vilken lyx.


snart kommer prinsen kenny hem och ska få öppna sina julklappar från oss hihihii kääärlek.




Kommentarer
Postat av: idun

Med tanke på hur tomten ser ut så är det väl inte så konstigt att barnen blir rädda!:D Haha..
Jag skulle satsa på en tomte, med lösskägg bara och inte lösansikte ;)

2007-12-25 @ 10:55:56
Postat av: Nathalie

Bambi e sjukt söt :)
Heter hon bambi på riktigt eller är det nåt ni kallar henne ?

2007-12-26 @ 00:16:05
Postat av: Hanna ^^

usch! ja minns oxå hur rädd ja va för tomten... den masken e ju så läskig!! =/

Postat av: Satu

Tihi -söta bilder på eran lilla bambi *ina*

Kram

2007-12-26 @ 17:29:18
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

idun :
:=)

Nathalie ; Hon är lik sin mor och far ;)
hennes riktiga namn är BAMB

Satu :
ler med hela ansiktet ;)

2007-12-26 @ 21:30:10
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Nathalie

Aha okej :) Himla sött namn på en söt liten sessa :)

2007-12-27 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback