Kuk sugar dagis...

33467-5320




Jaha då står man där ute  och väntar på dagis barna .. men va fan igen dyler upp står där 20 min tlllsammans med hundarna och självfallet MADICKO. men heeey ingen kommer....
 tänker aha dom kanske ska vara inne  i dag ?
knacka på.... men inte skulle dom vara där inte...
djävla apor...
stressar hem..
ringer fitt dagiset oj dom hade glömt.....
Var bara att ta med Madicken  till stan i dag .. men det gick bra som tur va ;).


Har satt i det nya löshåret .
Kidsen åt nyss spagetti bolognesse och pasta.
Nu ska dom vara ute sparka  på gården och åka Bob.
själv ska jag hinna med en snabb dusch innan jag ska kika cops.



Varmt vatten mot min stressade kropp ahhhhh.. njutning på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: J

Oj vad man kan bli arg på ett dagis, men skulle jag ha varit du och ingen från Färjan var ute så skulle jag gått in direkt och frågat efter de. Sedan är det väl ingen omväg att köra henne till dagiset heller. Det kan bli så här när det är personalbrist.

2007-12-06 @ 13:01:20
Postat av: J

Får man fråga vad du jobbar med????

2007-12-06 @ 13:02:41
Postat av: Anonym

Men herregud hur dumm får man bli stå ute och vänta i 20 min då det inte finns någon annan där, dummt att fråga på en gång......

Snacka om att ställa till med problem själv och skylla på dagis, där dom är underbemmanade och sliter som djur ändå.....

Och det är väll männskligt att glömma eller är det något du aldrig har gjort............tur att vissa perfekt

2007-12-06 @ 20:36:07
Postat av: Anonym

Men herregud, hur korkad får man vara stå och vänta i 20 min när det inte finns någon annan ute, dumt att gå in på en gång och fråga....

Snacka om att skapa problem själv och skylla på dagis.....

Tycker att dagispersonalen gör ett otroligt jobb trots att dom måste jobba med för lite personal, och det är männskligt att glömma för det gör även du och jag kan inte tänka mig att folk använder så grova och omogna ord för att beskriva dig när du glömmt något......

Väx upp!!!!!!!!!!

2007-12-06 @ 20:46:04
Postat av: Anonym

Såg ditt inlägg och undrar bara hur man kan kalla vanliga människor som är snäll och tar hand om ditt och flera andras barn hela dagarna. Du kan ju alltid ha ditt barn hemma så behöver ju inte du skylla på de som jobbar att de gör fel. Vill bara säga det att det är mänskligt att glömma och fela. Men det bästa för din dotter är kanske att få vara hemma med dig som inte gör fel. Du kanske inte har gjort nåt fel nån gång? Har du aldrig glömt nånting nån gång? Hoppas du tänker igenom vad du har skrivit om dagiset, men du kanske tycker precis som du har skrivit men då fattar jag inte vad din dotter gör där. Hoppas inte dina barn tar efter det du skriver för det är starka ord du använder. Jag säger bara det Väx upp!!!!

2007-12-06 @ 21:10:29
Postat av: Anonym

Som du utrycker det kan man ju undra varför du har din dotter på dagis.....finns säkert någon som behöver platsen bättre och som uppskattar det jobb personalen gör.

Kul att det finns männisor som du som aldrig gör fel, skulle behövas fler av den sorten....

Hoppas att du lär dina barn att prata finare om folk än vad du gör

2007-12-06 @ 21:20:09
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hmm dumt att jag ser
ditt ip lilla vännen och vet vem du är anser du inte ens att du är pinsam ?

I mitt tycke är du mycket pinsam .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback