Last day as pregnent.... wify..

33467-5377

Sista timmarna innan Bambi anländer till verkligheten.

Snygga  sjukhus skjortan på.
Monki fick följa med under  operationen.
Alla trodde att det var Bambis gosis men det var ju min ;)

Bambi Fick en uggla Tummen och ett grått  sött snällt Mönster mjukis.


Efter OP fick Jimmy själv vara med Bambi och en barnmorska  under 3 timmar innan jag vaknade från nedsövningen :S ( Hemsk upplevelse ) kommer att skriva ett inlägg ang detta då jag har tid och ork.


 


Ska ut med Barnvagnen sen och premiära ( efter att älsklingen vart och tränat och  jag smällt maten .
ska bli spännande.
Kommer vara en stolt Bambi Pappa som drar omkring med barnvagnen ute ler ;).

Lycka finns hos mig för att stanna.


Käääärlek


Tack Jimmy för att du gett mig det vackraste
det finaste.
Vårat  .... kärlek mellan  oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback