Min lilla pysselgubbe...

33467-550933467-5508

Han har pysslat i hop en pyssel trä bil med magiska klistermärken.
ser ni lyckan som lyser igenom hans små vackra ögon `?

Han gör mig så lycklig men framför allt stolt.



 



 Älsklingen är och köper ost kex och diverse tills i kävll.

Jag ska fixxa laxen som ska vara i ugnen och  potatis och sallad och cream fraice  sås.
Helst av allt vill jag snaska på min man mumsi mumsi,


Klockan 17.00 kommer Kennys pappa och hämtar han han ville fira in det nya året med sin son ?
För första gången han ringer och frågar tror att det är för att hans pappa är där..?

självfallet ska  haggan vara där för hon har igenstans att bo stackarn. fan 29 bast brooke as mother fucker... ;)-




Njut av låten och det nya året,


Kärlek.



Kenny dj bjuder er på denna sjyyysta låt. Me just love it like my son.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år!

2007-12-31 @ 16:31:18
Postat av: Mira

Gott Slut och Gott Nytt År!!!

Postat av: Satu

Gott nytt år till dig och din familj! ;)

2007-12-31 @ 21:37:29
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Görel

Det sägs att söner gör en mor stolt, medan döttrar gör dem lyckliga...
Kan det stämma? Du som har båda könen??
Gott nytt år!
Kram
Görel

2008-01-01 @ 01:57:28
Postat av: mia dh

God fortsättning:)

2008-01-01 @ 13:28:17
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Tackar :0)

Mira : detsamma :0)

satu : Dtsamma till er alla :0)

Görel : Hmm ja då vad ska man sga jag e nog både lycklig och stolt över alla mina barn oavsett kön så det är nog bara en gammal myt ;).

sköt om dig :0)

Mia dh : detsamma till er :=)

2008-01-01 @ 14:38:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback