Tillsammans med min prinsessa hann vi med detta :

33467-5332





 Yeeees  hårlimmet fanns i stan puuuuh... ( hittade inte mitt andra )
Så det vart ett besök på Marias Afro.

 Vart en julklapp till kenny med sunes jul :0).

Snygg Bolero  Second hand  Märke vila.

  Hood  Tröja kenny  och  en rå snygg   vinterjacka.. super nöjd med den för ynkliga 30 kr hihhhi.
Kenny är ute leker i snön med den nu ;)

På röda korset fann jag en snygg korg att ha blöjor till baby i.
En vanlig mössa Madicko.
Polly Pocket som Madicken ville ha,
2 katter med hjärta som Madicken  valde.
Star wars mugg kenny.
Ljuslykta i  rosa som Madicen valde att ha i sitt rum ;).

Päls mössa Madicken nästan samma lika som mig.

På Lindex hade dom detta  sköna nattlinne som jag bara var tvungen att köpa  ( har det på mig nu ap soft att softa omkring med hemma på kvällen hihiihihi.)


Madickens julgran i rosa med en massa julbelysning den valde  hon på second hand mitt charmtroll.


Då vi kom hem plockades kennys bordgran fram ur ena garaget ;)
lyser så  fint där inne nu.

ska strax natta Madicken efter att han  ätit upp sitt kvälls fika ;)


* käääärlek *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback