- Bounce baby bounce ..

                33467-3176


Heeey vem fan vill ha minus 30 grader på morgonen ?
NOT me..
höll fan på dö av kyla i dag blääää for that ..




and the chlothes is :  svarta stuprör Vero Moda   shoos the new ones  bag vila :D
teeny weeny i dag ;D
T-shirt ? hemligt :)

Oki drog på mig den korta canade goose i dag.. miss the long one badly...

Dagens lunch : Mini keso.

Dagens Miffo : Foder hyllan på jobbet som ej ville samarbeta.

Dagens roligaste : Meee som flumma runt och trodde jag glömt  mobilen hade ju bara bytt ficka hahhaha.

Dagens mobil ringsignal : Min kopps hahahhahah så djäkla hårt.

Dagens uppkäftigaste : Jag utan för tinget till 3 männ kul att bli häktade eller Mohahhahah sen gick jag im bad to the bone.

Eftermiddagens Mysigaste Äta med honey på stan och goos.

Dagens Tack till Brorsan du vet varför :D

Dagens shopping :


33467-3173

klänning vero moda. Tröja kenny Hm



so Long..

Kommentarer
Postat av: Frida

du är tamefan alltid lika snygg! du klär i allt verkligen! puss på dig sötis!

Postat av: Vintage* Jessica

FRida : Blusches :D Thannnx honey :D
hahhahahahha jag är en kamoflerande kamelont klär i allt hahhahaha :D

2007-02-07 @ 23:56:31
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

suuuper hottie..
like your style !!!

2007-02-08 @ 13:05:19
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym : thannnnx boo :D

2007-02-09 @ 14:58:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback