- Era sjuka djävla fanskap.

                  33467-3251


BOjkotta   www.negerbobby.se

Hur fan kan man sjunka så djävla lågt ?
Långt ner under ytan göra narr av en död pojke ?

En pojke som levde i skräck tillsammans med vad som han trodde var hans trygghet ?

Hur fan kan man få slänga in sån djävla skit på internet ?

Hur i helvete funkar ni ?

Djävla svin.. såna som er ska man hänga sen flå lååångsamt .. skjuta upp med spik pistol.
JAG BRINNER UTAV.

svin .

sen har dom mage att ens printa ut dena skit :


Lite bakom, eller snarare UNDER, flötet!

Givetvis ska vi hedra Bobby med en vit vecka! Måndag kola, tisdag tjack, onsdag fentanyl, ...


Vilka djävla looosers.. fick ni ingen kärlek själv som barn ?
Fine.. bo ert liv hemma hos bobbys sk föräldrar så ska vi se hur djävla kul ni hade haft det.


Bobby en kille som kämpade mot alla odds.
En riddare som gick genom eld vatten..
gjorde allt för att överleva.

Jag önskar du hade fötts av en Mamma med ett hjärta !
Ett levande som du bar inom dig .
Ett hjärta jag vet finns kvar och skänker mig värme.


Tänder ett ljus för Bobby tillsammans med Madicken.

Kommentarer
Postat av: Emelie

fy faan. Hur kommer man ens på tanken att göra någonting sådant? Dom måse ju helt seriöst blivit kastade in i väggen när dom var små eller något liknande. Så grymt respektlöst. Begriper inte hur man kan göra så. Blir både ledsen och arg över att det finns sånna människor.
Väldigt fint skrivet av dig föresten.

Postat av: Linnéa

Hur faaaan kan man vara så dum!! Det är helt sanslöst hur hemskt folk kan bete sig!!

2007-02-15 @ 20:21:36
Postat av: Pierre

motherfuckers.....jag fick fan tårar nerför kinderna nu...what the fuck...i´m pissed now.

2007-02-15 @ 20:29:14
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Emelie : sorgligt :(Tack.

Linnea : oacceptabelt !!!!

Pierre : :( det är sorgligt.. samma som vi pratade om tille.. tack för att jag fick dig att le igen min bror :D

2007-02-15 @ 22:18:13
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Gabbi

Helt jävla sjuk hur folk kan vara så jävla känslokalla!

2007-02-16 @ 19:27:10
URL: http://sixty.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Gabbi : såna finns det tydligen alldeles för många av ... :(

2007-02-16 @ 20:44:59
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anus

Hört talas om yttrandefrihet? Vill man skämta om neger så ska man få göra just det.

2007-03-05 @ 19:31:37
Postat av: sven nyqvist

han var ju trots allt neger

2008-04-22 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback