- GÅrdagens Jessica i en dagens.. .. flippat

                            33467-3256

Hann ej med en dagens i går så den kommer här i stället :

Jeans Bik bok
Vintage Läder skinn skor  bruna.
T-shirt Ny fråb Vero Moda med snyggt tryck.

Ute everest Jackan
Gucci svart Hobo bag
Rosa Adidas Mössa.


                     33467-3255

Gårdagens mini me :

Bruna Plysh Braller med Bambi På.
Brun tröja med bambi på.
Mössa På låns inne av mig.

smile egentillverkat.


Gårdagens Lunch : Happy Meal från Mac d + ett choklad rippel wiender bröd.

Gårdagens fulaste : Bögen med ridspöet.

Gårdagens flippaste : chefens hästar som hade rymt 2 ggr i går skenade genom överhörnäs.
Fick stå själv i butiken ca 2 timmar hahahhaha :D

Gårdagens shopping : Hör av häppna bara mat :D
och hund snarra.

Gårdagens kvällens : Åt vårrullar med soya och sallad.
Kikade på du blir vad du äter.
Fyllde i mitt schema.
städade,
Läste saga barnen åt fruktsallad.

Dagens NU Work baby. Åter kommer senare :D


see ya around


Kommentarer
Postat av: Pierre

total respekt för din ängel....hon är så jävla king i den mössan...me like.

Postat av: Pierre

hör och häpna...faktist lagt in ett nytt inlägg i bloggen...otippat

2007-02-16 @ 11:05:40
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Jonna

Hamnade så långt ner, så jag vet inte om du sett... Iaf, skulle kolla om någon fixat hästhalsbandet från Gina T till dig? Annars kanske jag kan ordna.

2007-02-16 @ 12:03:13
URL: http://www.kazaanmjao.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Pierre : Tack .. sweety :D
fan vad du ligger i då.. lucnh med jc brudarna eller ?
ha ha ha puss brooo

Jonna Hallå Det har jag fixxat väntar bara på att hon ska svara på min mail :D
tusen tack för att du annars ställer upp kram Jessica :D

2007-02-16 @ 12:13:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback