- Humlans HHK 3 års dagen

              33467-3119

Fick lov att lura chefen fär att kunan få med hon på en bild dock ingen bra men lite kom med hehhehehhe.
Dock en magsjuk chef :(




Dagens Fika Semla.

Bild kollagen på dom som Lämnat in bilder  Vinst 500 i presenkort.
var en heel del som röstade på Mina hundar
Tack bla till katrin från Royal som röstade på Laleh hon tyckte laleh klassade ut alla bilder hiiihihiihihi fnissar högt :D

Barbro Från åt och fram var där med hennes prylar bla en skinn balsam som är perfekt för skor skinn koppel läder grimmor mm Barbro ÄGER skjortan av alla.


Vart en bra dag
Även Maggen från jacksson kom in och presenterade rykande färska nyheter ;D
Våra barn går på samma dagis med lite halv kul :D


slutade 18.15 Puuhhh Behöver jag säga att jag var trött vid hemfärd.

Balla Laleh fick en massa god saker tjurmuskel mm
Starter till Valparna fick jag med + katt leksaker :D


              3 års dagen gick till Ända fint ;D

Hony mötte upp mig efter jobbet så vi kunde åka hem samtidigt det är kärlek det :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback