- Jag tittar hit tittar dit ser en stor djävla skit..

                     33467-3283


Honey Im up :D
halc sex gick jag ut med dogsen Honey drog till arbetet då.

Frulle kidsen fixxa mig iordning kenny skola hundarna ut
Malin kom vi stack till dagis med Madicko.
fan hade ju snöat
 ja jag har tränings värk i mina armar efter att ha dragit boben till dagiset.


Dagens me :




Vintage frye boots
Strumpbraller vila
Klänning Hm trend
Gucci Hobo Bag
Everest jacket.


Djävla ful gubbe på bussen då.. som slog i skallen mest hela tiden flippat .


Dagens köp : nothing but food det ni.. men jag har spanat in  lite shoes jag ev ska köpa :D

Dagens väder : Lite kyla lite blåst och en massa snö.

Dagens vän Malin :D



Dagens Lunch :                 

Jag Malin Hjärta Ost Hjärtan :D


Kvälls Food : Stekt biff ( egengjorda )
Egen gjort potatis mos
Gurka tomat
Is vatten
Mjölk till barnen soya Mjölk.

Kvällen ska spenderas  på datan göra beställningar.
Natta kidsen
Gosa hundarna kika tv
softa
Bada skummbad.

Honey ska övningsköra :D Min duktiga baby

somnade galet skönt i natt efter skönt sex Kärlek Jimmy

Im Just in Heaven dont pull me down.


           Dagens kram : Till Min Malin :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken urfräck napp, fast stackars lillskrutten med en sån ful napp hahahahaha.
Och du ser lika pigg & fräsch ut idag som alla andra dagar. En annan är sjuk och sliten *suck*
Ha en fin kväll ;)

Postat av: Vintage* Jessica

Hallå Anna kul att höra i från dig.
och Hoppas att du snabbt kryar på dig !!! :D

kram Jessica

2007-02-19 @ 18:42:58
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Lina

Haha! Vilken fin napp!

2007-02-24 @ 16:24:36
URL: http://makemeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback