- Lets play it .. and say it

                     33467-3197

Helst av allt hade man väl önskat sig en sov morgon..
 har en hostig prinsessa som ej lät oss sova
sen pipiga hundvalpar :D

Dagen till ära går i städandets tecken pga av att jag fyller år i morgon vill ha rent :D
 Nya gardiner har satts upp i köket alla sängar är renbäddade och täckena är ute på vädring.

skönt att vädra ur och städa :D

Har mitt nya skölj medel doftar underbart gott.

Kenny är i målar tagen och ritar med hans nya pennor :D
 jag kan hugga av minhand han kommer bli nåt stort han målar ju fan snyggare än värste graffiti målaren
helt otroligt.

solen lyser ute på den vita snön
helst av allt längtar jag till sommaren
slippa alla tunga jackor.. halsdukar och på tal om alla vantar som glömms hit och dit

sommaren är sååå välkommen så :D



Time to keep it going :D

Tvätten ska hängas en till ska in.. allt ska tvättas :D inget ska lämnas åt slumpen..


Ps en present kommer säkert att anlända med posten i morgon om jag har turen på min sida en Mulberry Bayswater vit :D som Min honey kirrat till mig :D tror ni jag Längtar ?

Kommer jag ens kunna sova i natt ?

Kommer drömma drömmar .. vackra Bayswater drömmar :D



Keeep it Real for gods sake...



Kommentarer
Postat av: EFTERLYSNING!!

Efterlysning på en liten hund i sthlmsområdet. Kolla in på min blogg för mer info!

Postat av: Vintage* Jessica

Malle : Jag ska genast kika !!!

2007-02-11 @ 16:16:58
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: maria

åhhhhhh vilken snäll pojkvän du har :) dröm söta drömmar (om mulberry :) ) jag vill se bild sen!!!

2007-02-11 @ 16:45:12
Postat av: Vintage* Jessica

Maria : I promise att bilder kommer :D
Dock valde vi att ej köpa en splitter ny utan begagnad av en kompis till mis kompis :D

Mvh J

2007-02-11 @ 17:27:06
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback