-Liar Liar Set me pants on fire..








Jag ville bara ligga kvar
känna värmen..

Magen /ryggen ville ej kliva upp
mina ben sov..

men jag var tvungen..

kan inte ett dygn ha 48 timmar
fatta hur mycket mer kan skulle hinna då ?


Me today : 

Ull strumpbraller over gråa Leggings vila
Klänning Hm
T-shirt Vero moda

Ute : Vintage frye boots
Hm svart Ull kavaj aktig
palestina sjal old.

Vita Mulberry Bayswatern
Vantar ett måste i vårat kyliga Norrland.


 Jag vill ha vår.


Dagens frulle : Ett glas vatten en tablett för magen.

Dagens lunch : Ett paket kaker med mint i ha ha :D

Dagens shopping NONE   det ni :D orkade inte ens ta en lunch :D


Dagens arbete flytta om i hyllorna packa upp paket
var och kolla ett hus brevid chefen.

Dagens poste : Enbart reklam

Kvällens mat till kidsen Crepes med ost och in i ugnen swiish.

Kvällens : Klippa Laleh. Mamma komma på en fika. Kika outsiders.

Leta Hörlurar..

Nattens sova massera gosa .


                                                  3 Horseshoes


Kommentarer
Postat av: johan

master söker sexslav i stockholm! du ska va en undergiven kåtslyna som vill suga och bli knullad av en grov hård kuk!! älskar att få munknulla en riktigt undergiven slyna! är inne varje dag om du vill ta kontakt!

2010-12-31 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback