- Mamma Titta vad jag kan fnitter fnitter ..

                  33467-3115

Ok  jag erkänner Madicken är en kopia utav mig .. hennes snutt päls skulle i dag bäras runt halsen och ingen annanstans :D
Uppsatt hår med rosa pingvin spänne var väldigt viktigt för dagen :D
och en söt rosa gympa dräkt skulle bara has på i dag :D

Min lilla hjärta .. som trodde att det var tomten som knackade på dörren i dag hahah men det var ju ingen tomte där :D

slutade ´just innan elva men Jobbade sen sju.. puuuh...
ska vara hemma och renskriva lite saker :D

sen iväg en timme sen igen :D

Milt väder inget snöande.

Ikväll ska jag Madicken och Jimmy Ha mys film kväll :D

Kärlek Respekt  Madicken :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är Kenny? Du nämner nästan aldrig honom numera.

2007-02-02 @ 13:44:04
Postat av: Vintage*Jessica

Anonym Inte på bilden iallafall :D
Han går i skola på dagarna leker med sina vänner hemma hos mig / sina vänner :D
fullt upp med andra ord :DDDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback