- Take it Easy

                                                    33467-3285

"Vårda  det du redan har ÖMT "


Att varje dag få vakna brevid mina barn
andas
kunna  dricka vatten
känna glädje
höra barnskratt
Kramar
Det är lycka kärlek och allt du kan önska dig.

Allt annat  materealistiskt är bara en onödig lyx som man klarar sig utan.


Mina barn är mina förlängda lungor så kan jag andas.
Mina ögon så jag kan se
Mina läppar så jag kan le.

Mitt Hjärta så jag kan känna den kärleken och ge tillbaks dubbelt.

Den kärleken jag Ger får er att växa likt ett frö till en blomma..
en process som är så oerhört vacker att vara med om.

                                                          Det jag upplever är sagolikt


                       

Låt allt gå sakta.. jag håller mig kvar vill att det aldrig ska ta slut..
tillsammans andas vi ger den kärleken som behövs för att kunna växa upp och bli en vacker Människa.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fint inlägg!

Postat av: Sofia

Vafan är du inte nykter!?! Så där jävla illa kan ingen stava

2007-02-19 @ 23:48:28
Postat av: nollåttan

kan tänka mig...saknar barn själv men vad f*n, finns massor med andra källor att få sin lovin' från...

2007-02-19 @ 23:53:47
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Emilia : Tack :D

sofia : jag sitter här hög på livet and you ? butangas i gen stackars sate ..

Nollåttan : Exxaktly :D
gäller bara att finna den :D

2007-02-19 @ 23:55:21
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: kalle

Jessica where are you ?
har kirrat softaste Rnb låten sitter at work now..

Call YOU on your lunch !!!

2007-02-21 @ 06:04:59
Postat av: ghost

mohahahahahahahahahaha

2007-02-21 @ 21:08:40
Postat av: SweetCatwalkCity (kattguld)

Du skriver så jävla fint, jag blir helt rörd :)

En sak som ja läste ( de har inte med saken att göra) men de ska börja med ett programm som heter "snyggast i klassen" där de åker till skolor och publiken får avgöra vem som är snyggare än andra! Helt sjuukt jag blir så arg!
Skrev om de i min blogg och varför ja skriver de till dig är för att du skriver så grymt bra om saker vi bör förändra för att få en bättre värld, so I was inspirated by you! :)

Hoppas allt är bra med dig!:) massa kramar!

2007-02-21 @ 22:06:20
URL: http://sweetcatwalkcity.blogg.se
Postat av: Pierre

where you at? have you died or something?

2007-02-22 @ 13:30:11
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Kalle : Jag har albumet på mp 3 nu den ÄGER ;D
fuck vad jag är kung på att dansa hahhaha erkänn att du garva ????

Ghost Joker ? eller poker ?

Kattguld tack för din komentar :DDDD im proud .
vet vet kanske kommer ett inlägg om det med då tid lust finnes :D

2007-02-22 @ 17:16:14
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback