- Today i found ..

                                       33467-3137


- To day.. väldigt early  morning.. fattar inte varför hon vill sova längre uppe klockan sex en lördag funny bunny heter jag liksom.
Bara att kliva upp fixxa välling banan och en Macka och leka.. med lego med Madicken.


Funderar på att Åka till sidensjö till Malin Med Madicken och Balla så han kan leka med chilla och så kan Madicken få Mata waffe ( Hästen )
Hon fullkomligt studsade när jag gav henne beskedet att vi ev skulle till waffe och Malin hahhahaa :D

Honey är och Tränar han e ju så djäkla duktig han :D


Hasta La vista Baby..

Ps Jag Madicken Åt semlor nyss :D






Uppdaterat 12.13   YEEES Blir sidensjö Jag Balla Madicko ska dit Madickens Pappa skjutsar dit oss hahahhaha Fast det är bara Jag Balla som stannar hehehhehehehhe :D

Sen ska waffe Longeras och vi ska Mocca till han och så ska han så smaka ett Äpple Madicko ska ge ler :D




 so Long Out there :D

Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

oh my god..du har exakt samma favorit-filmer och musik som jag...och du är extremt lik en vän till mig också...hihihi

Postat av: Vintage*Jessica

Lazy girl : Ohh my god vad ballt :D
ska genast kika in din blogg så kul att ha funnit nya bloggerskor / bloggerska att smyg läsa :D
sp kul att se hur andra har det i deras vardag :D
hihiihihi Tar det som en komplimang kram J

2007-02-03 @ 17:44:23
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

klockrent!

2007-02-05 @ 19:32:04
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback