ALL DAY I DREAM ABOUT S E X

                       33467-3291

Tjoolen... shooo

seriöst minus 20 och blåst är fan inte att leka med..
 i dont fucking need it.
Vill ligga kvar i den varma sängen med dig honey.


Dagens me :               


Jimmys Fox keps byttes dock ut mot min adihash mössa i kylan brrrr
Nike bag
Björn borgs stövlar fick dom till låns dagen till ära.
stickad hm klänning
Balestina sjal eller palestina :D

Jääää thats just me.


Dagens lunch Intogs hemma hos Roger i hans trapp :            

salami brie ost Macka en kräm bulle en halv coke.

Roger fick lov att fixxa en sak..l dvs min brooo.. så jag fick vänta sen hade jag nagel  tid idag 13.30
stod där 13.17 men helt djävla stängt gick därifrån 13.37 fortfarande ingen där vad i heeelvet är detta
 inte nog med att det var djäkligt kallt oxå.. kuk sugare..
då hade människan glömt bort  tiden :S suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Fick dock kompensation istället !!!



Vart Bjuden på en Falafel talik  av Roger tooo :D hur djäkla gott som helst orkade dock ej hela .. utan halva...
min mage hade krymp av all stress.

Är så äckligt less på alla falska fittor som finns där ute
som Roger hade sagt SUG min balle..
och jag instämmet feta svin!!!!!



                                                                                              lyckorus..










Kommentarer
Postat av: catya

snygg as always : )
fan jag vill oxå ha en såndär scarf ju
de e såå grymma : )

puzz sockertopp

Postat av: Vintage*Jessica

Catya : ha ha fan fejjan fryser ju fan sönder i denna sjuka kyla.. fuck för vinter.
Jag har två fast olika :D me looove them ska tjacka en röd med tror jag :D

see yaaa

2007-02-22 @ 19:16:51
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

du det gör jag med...dream about sex alltså
X

2007-02-22 @ 19:19:20
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Lazy girl :D Hoppas din man komer snart :D
he he min har jag till sängs every night :D

2007-02-22 @ 19:19:27
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback