- Ali baba make a wish

                  33467-2852

Nånting med kyrkor är magisk
värmen strömmar mot en då man kommer in
var in där med barnen i dag Amanda var så nyfiken på att komma in.

skönkte pengar och tände ljus för dom döda / Nära kära.

Vart en mysig pulk / bob tur för kidsen
Dock kom rgnet och tog all vår snö.

Djäklaaaa gud är du nöjd nu... pittsork.









Efter Pulk turen vart det hemfärd och det bjöds på fika :)

Madicken tom somnade in mitt på dagen det har då fan aldrig hänt
Lill gumman då :S



           Nya Parfymen anlände i dag med wiiiiiie i LOVE it :)





33467-2848

Så här het var jag i dag i Honyes Heineken Linne  big pants no make :)
som det ska vara en Free day :)

Strax dags för skagens Toast En sallad och Njuta av tv / film :)


Var för bi Jimmys mormors grav nyss och tände ett ljus
lyste så vackert där.

Im a Angel :)


I morgon stan besök Md Mallan Madicko   Fika / Lunch står på schemat

Kenny befinner sig hos sin Pappa tom söndag
Första gången på 7 år han är borta så här länge 4 dagar.
Hoppas att han har det bra och saknar oss minst lika mycket som vi saknar han :)


Kärlek alla vänner

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har också den parfymen, den luktar verkligen så gott!

Gillar din blogg. fattar inte hur du lyckas hitta så snygga second hand-grejer, förutom allt nytt fint du köper. Själv är jag värdelös på shopping, haha!

Postat av: Vintage* Jessica

sofia : Jag älskar min den på 30 ml tog snabbt slut vart lite väl addicted i den :)

Tack kul att se nya ansikten på bloggen det uppskattas starkt :)-
Ha ha jag har alltid haft ett öga för second hand shopping ända sen barns ben säger dom till och med där på affärna så lite kul är det allt :)
Kram Jessica

2007-01-04 @ 21:05:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback