- Den mest sexiga filmkaraktären UTMANING.



Jag utmanar alla er bloggare därute, att lista upp den (enligt er) mest sexiga filmkaraktären Bild och förklaring till varför ni tycker att just han/hon är den mest sexiga ingår i utmaningen! ;) Ska bli kul att se, dessutom kan man få fler favoriter att gotta sig i soffan framför tv;n ;)


Utmanad av Sweetcatwalk city !!!!




                    

Min vinnare blir helt oväntat Scarface aka Al Pacino.
I och för sig anser jag att alla ord är överflödiga men oki.. i will do it.

The man got STYLE
Hes the man and a Political prisonor from CUBA säger äl en hel del ?

Hans sammanbita mun hans hårda ord som kommer ut
Hes just a gangsta, Bland alla wangstas där ute.

Knarkungen knark mord och vasa svidar klassiska scarface från 1983 hade allt.

Al Pacino har varit  några av våra absulota favoritkaraktärer på film , för hur lätt är det inte att impas av Michael Corleone (GUDFADERN)
Tony Montana (SCARFACE)
Carlito Brigante (CARLITOS WAY)

Killar som knappt kollar på den moraliska kompassen ?

I scarface kan vi inte annat än att älska killen som mördar , överlever en motorsågsattack, dödar sin chef konsumerar dödliga mängder kokain och tar livet av sin bästa vän samtidigt som han levererar stiltips efter stiltips.

Hes the KING .

Tack vare detta är du vår maffia gubbe in till döden.




Now its Your turn.....

Kommentarer
Postat av: SweetCatwalkCity

Jag kände på migg att du skulle ta honom! :))
Och håller med om att han ser het ut på den bilden! Ska jag vara ärlig har jag inte sett filmen..ÄN ;) För NU ska jag gotta mig åt honom också framför tv-soffan :D

Tack för tipset :D Kul att du antog utmaningen, det är alltid kul att de vad alla har för smak :D

Massa kramar!

Postat av: Annikki

Jag skall ta tag i utmaningen. För jag vet precis vilken man jag ska ta. En från en film i serie av 3, som mina vänner för i övrigt hatar. Varför gillar ingen dem filmerna....förrutom du förstås. Vänta och se.

2007-01-02 @ 15:10:18
URL: http://www.annikkis.blogg.se
Postat av: Mia

Utmaningen är antagen ;)

2007-01-02 @ 16:51:13
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Han är heeet och så charmig. Älskar alla de filmerna.

2007-01-03 @ 01:20:19
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: catya

hehe....jag har oxå gjort den utmaningen : )

puzz

2007-01-03 @ 10:36:05
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

sweetcatwalkcity : Jaså :) vadå var det så tippat ...?
ler brett.
Hes looking good all the time :)
Denna utmaning var ju tom kul inte alltid man tar sig ann alla utmaningar ;)))

Annikki : Hhahahaha kan detvara the same but Gudfadern corleone ??? hiihihihi :) får väl kika sen :)))

Mia kul ska kika in sen :)))

Makeupyourmind : Hes the man :)

Catya i will Look :))))

2007-01-03 @ 17:18:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback