- i Fucking need it

33467-3037

Efter att ha sett min jacka eldats upp fick jag bara lov att shoppa mig lite :)

Ny klocka Axxent.. Guld med strass diamanter :) Passar mig perfekt





Jackor hm.. kund eju fan inte åka hem utan jacka i minus 16 liksom.

Paul smith present karton jaaa en till fatta vad gott den doftar :)
+ en till parfym.
clinique mascara jag avgudar deras smink :)
Liten amout parfym att ha i väskan :) / Jackan Om den ej  brinner vill säga hahhaha

Massa från hm :) + klänning indiska.


Jobbar förmiddag imorgon som Kontakt person  sen ska jag dra in till stan Luncha
Beställa och kanske tom shoppa nåt.. det e jag fan värd hahhahaha :)


Min Poncho kom i dag med...


Dags att rasta Ballan..



Kommentarer
Postat av: Sarah

haha SLUTA!!
Säg inte att du köpte den klockan!

Jag har spanat på den i evigheter, fast kankse inte just den färgen!
Men kloclan är så grym eftersom den e digital :D

LÖV IT!

Postat av: malle

va mkt du handlat rara du. Roligt =)
Skulle ja heller inte ha nått emot, men måste lägga typ ala pengar på företaget denna månad, får ju dock tillbaka dom direkt efter mässan i februari men då jävlar ;)

asgrym klocka btw =)

2007-01-25 @ 23:34:53
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

sarah : eeeey sluta vara så lik mig då ;)
är den grymm eller är den griim ? :)))
hahahhaha ska nog ha den i morgon
ap snygg såg att dom hade fler färger kanske ska man våga sig på en till hhahhaha :)
jaaa digitalt e fräscht :)

Malle : är det sjukligt att hela tiden vill spendera ?
skrattar :)
Pengar kommer pengar går :)))))
kärlek är det viktigaste.. pengar är bara en bonus fnissar :)

Tack i like the watch :)

2007-01-25 @ 23:54:02
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback