- Jag malin Madicken En trio att Älska

               33467-2869



Se så fin jag är :)

Efter att ha Ätit på max så spilldes 90 % av kaffet ut över madicko jo han fick en egen kaffe med 50% milk.
hahhahahha städ tanterna malin och Jessica fick snabb ryka in..
tror fan hela max kikade på oss hahahah ;)
Nån måste ju ha roligt med :)

Denna ap söta Hoddie fick Madicko av Malin :)
Hjärtan och allt.
 måste nog ha brallerna till med så söööt Älskar den :)
Madicko visade stolt upp den för hennes pappi ;)









1 : Madicken leker Max

2: Vi tillsammans

3: Malin gillar kaffe ;)

4: Min prinsessa Utanför Gallerix :)






HM hade rea ;)  + Fick en snygg hund kalander av chefen Malin fick häst and me a dog ;)

Nya Pjucks  Köpta av syrran to small...



Håller på med secrets now

Kommentarer
Postat av: m

åh den hoodien är skitsöt. har kollat på den flera ggr..setet i leopard för barn på h&m diggar jag oxå! :-)

Postat av: Anonym

Heter hon Madicko Eller Madicken ? Hon e jätte söt iallafall o tröjan va oxå super fin

2007-01-05 @ 18:10:26
Postat av: Vintage* Jessica

N : Yeees ska nog köpa brallerna till.
madicko har redan ett leopard sett som e typ likt :))))


anonym Madicken kallas Madicko :)
Thannnx :)

2007-01-05 @ 19:53:46
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback