- Landa i verkligheten.. fuckers

                 33467-3039


I dont fucking get it


Bloggen är   till för mig dig alla andra avsett vad du tycker tänker.

JAG  skulle aldrig falla mig in att börja radera negativa kommentarer
 bara för att få positiva
 herregud landa i verkligheten..
allt är inte guld och gröna skogar
man måste väl för i helvete kunna få tycka tänka som man vill ?
är det inte det som är meningen...
era menlösa fuckheads
Dock måste man kunne ha olika åsikter.



Sen det där med att nä nu blir det för svårt jag stänger av bloggen
ska aldrig mer blogga hej då alla
 men hallå va fan snacka om att fiska efter kommentarer ... hahahhaha så djäkla fuuuuuult.
sen går det nån dag sen har idioten skaffat sig en ny blogg...?

I dont fucking get it

svårt att ta lite kritik eller. ?



Born to be  wild for YOU





Jag kan blåsa stoooooooora bubblor..

oki jag erkänner har 3 hubba bubban i min mun .. poooof en bubbla i nyllet hahhaha.. djäkla klet

Kommentarer
Postat av: maria

såå rätt! jag menar om man har en blogg är det väl för att få respons/kritik? annars kan man skriva i en rosa dagbok med hänglås på :)

men personangrebb som vissa gör känns ju lite onödigt..

2007-01-26 @ 07:47:31
Postat av: Linda

Skulle nog inte heller radera, kanske om det är personangrepp...som maria ovan skrev om...det är ju jäkla onödigt med sånt.

Postat av: Felicia

Fick ett tips från en av mina läsare att detta inlägg skulle handla om mig, stämmer det???

2007-01-26 @ 09:53:12
URL: http://feliciassecret.blogg.se
Postat av: julia

Precis, kan man inte ta lite kritik är inte internet the place to be. -

2007-01-26 @ 15:39:39
URL: http://honjulia.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Maria eller välja en lite coolare med hästar på hahahha :)

Linda :)

Felicia : Jaså det fick du men då kan du ju säga till ditt ditt lilla tips som smyg läser min blogg att denna INTE är riktad mot nån speciell utan till alla som fiskar kommentarer stänger ner blo9gen aldrig ska blogga men liks förbannat sitter dom där sen och tryter :))))))

Julia : Kanske inte alla som har det smarta tanke sättet :)

2007-01-26 @ 16:57:14
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Maria

Lilla STORA Felicia allt kretsar inte runt DIG här i bloggvärlden !!!

2007-01-26 @ 17:27:15
Postat av: Felicia

Maria: sant! du otroligt smarta anonyma bloggläsare=)

2007-01-26 @ 17:40:36
URL: http://feliciassecret.blogg.se
Postat av: Maria

Har följt vintages blogg sen hennes start.
har själv ingen egen blogg ännu.
Nöjer mig med att läsa.!!

2007-01-26 @ 17:46:28
Postat av: Isabella

Alltså jag brukar säga "ska man vara med i leken ska man leken tåla" men jag har hittat sååå mycket skitsnack på diverse bloggar i kommentarerna typ, "har du anorexia?" "du borde använda mindre smink" "du är bara en fjortis" "stackars dina barn".. tycker att ifall man ska skriva någonting så ska man rannsaka sig själv ifall det verkligen är värt att skriva det till en okänd människa, och hur man själv hade tagit kommentaren.

Som tur är så har jag typ bara 100 sidvisningar och dagen och typ ingen som kommer med kritik eller nåt så det är jag glad för..

2007-01-26 @ 17:55:53
URL: http://winonaryder.blogg.se
Postat av: Felicia

Maria: jag har oxå följt hennes blogg sen start och aldrig haft något otalt med henne, tvärtom, därför frågade jag om det gällde mig, eftersom jag hade hoppats att hade hon ngt att säga tar hon det med mig via msn=)

2007-01-26 @ 17:59:10
URL: http://feliciassecret.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

isabella : Yees exxakt.

Felicia : nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej och åter mej det var INTE riktat mot dig eller nån annan speciell utan MOT alla som gör så som jag skrev i inlägget tar du åt dig kan jag inte göra nåt åt fär jag har INTE satt ut ditt eller nån annans namn.
Lite halv kul att folk smyger på min blogg skriver att detta inlägg skulle vara riktat till dig :))))
Oki är du med mig ?

2007-01-26 @ 18:01:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

isabella : Yees exxakt.

Felicia : nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej och åter mej det var INTE riktat mot dig eller nån annan speciell utan MOT alla som gör så som jag skrev i inlägget tar du åt dig kan jag inte göra nåt åt fär jag har INTE satt ut ditt eller nån annans namn.
Lite halv kul att folk smyger på min blogg skriver att detta inlägg skulle vara riktat till dig :))))
Oki är du med mig ?

2007-01-26 @ 18:01:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mia

Jag håller inte med... De som har en blogg med många läsare får ta obeskrivligt mycket skit och jag tycker inte att det är OK. Bullshit är det när dessa typer säger att de levererar konstruktiv kritik. De som nyttjar det ordet i det sammanhanget vet inte ordets innebörd. Att såga andra på deras blogg är lika illa som den mobbing som barn/unga pysslar med i skolorna. Ha en go helg :)

2007-01-26 @ 22:33:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Mia : Att man förtjänar det är en helt annan femma ;) !!!!

Mvh J

2007-01-26 @ 23:57:28
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback