- Mamma varför måste man sova för ?

                   

kennys ständiga funderingar...
Den senaste         : Mamma varför måste man sova för ?

varpå jag svarar : För att man ska orka vara på skolan :) och leka...

jaha... sen ligger han där i min säng och funderar ännu mer.

Ligger fortfarande där och funderar.. spänd att komma  till skolan efter lovet och allt ;)

Jag har en arbets dag framför mig.
ska försöka hinna lite på lunchen med.

Kanske hinner man tom dra en chai latte med Malin ;)

Onödigt vetande,, har varit snus fri i 1 och ett halft dygn ;)

Men imorgon på morgonen ska jag unna mig en ny lila dosa ;).



Föresten har dom massa snygga leggings vero moda jag bara måste spana.
+ kika in en snabbis på indiska köpa nya ljus.

Mina har brunnit upp nu under helgen.
Ljus i vardagen är ett viktigt inslag.



                                      " No one can get a gangsta "



Chiao

Kommentarer
Postat av: elinis

tja! Är det mocca mint du menar med ny lila dosa? :)Jag har varit snusfri i en månad och 2 veckor nu *stolt* Det är ju sååå gott bara, jag saknar det varje dag :/
kram elin

Postat av: Johanna

Ljus ja, det går åt här hemma med :)
Ha en trevlig måndag! Kram.

2007-01-08 @ 09:06:37
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Elenis : Yees yess visst e det den dosen / den snusen i just loove it :)
fasen vad duktig du varit som klarat dig i från snusa så länge grattis :))))

JOhanna : ljus i mörkret e ju bara fööör underbart :)))

2007-01-08 @ 16:19:58
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback