- Me against the world

                  33467-3081

En annan del av köping på ingång
till det dippade grönsaker i vitlöks dip den enda dippen som går att dippa wiiiie :)

Jimmy är på utgång och handlar till Me :) hur sweet är inte det i minus 24 grader :)







 Nattens bilder vid 02.35   Ha ha tom Lilla scarface ligger inlindad i Madickens snuttis hallå han kan faktiskt oxå frysa :)


Dags att Natta Madicko :)
Och fixxa kvälls fika kenny...


 Jollijappa ... Glömm ej En annan del av Köping 20.00   Programmet äger lätt  rätt av .!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pierre

right back at ya....(läses med ammmeerriikkaannsskkkaaaa)....hur har din söndag varit en så länge?

Postat av: Lari

Man tackar... nice att du gillade gadden..=)
Du var mig en heting du.. men jag har insett det att tjejerna här i norr är läckra..;)

2007-01-28 @ 22:28:58
URL: http://pappaporr.blogg.se
Postat av: Anonym

Man tackar... nice att du gillade gadden..=)
Du var mig en heting du.. men jag har insett det att tjejerna här i norr är läckra..;)

2007-01-28 @ 22:30:00
Postat av: Lari

Man tackar... nice att du gillade gadden..=)
Du var mig en heting du.. men jag har insett det att tjejerna här i norr är läckra..;)

2007-01-28 @ 22:30:25
URL: http://pappaporr.blogg.se
Postat av: maria

hoppas du haft en trevlig helg :)
du, det hade varit himla nice om du skrivit lite om dej själv.. tror läsarna hade uppskattat det :) typ, liten faktarute: bor, ålder, dettta gör jag om 10 år, älskar, hatar osv :)

2007-01-29 @ 09:27:11
Postat av: maria

hoppas du haft en trevlig helg :)
du, det hade varit himla nice om du skrivit lite om dej själv.. tror läsarna hade uppskattat det :) typ, liten faktarute: bor, ålder, dettta gör jag om 10 år, älskar, hatar osv :)

2007-01-29 @ 09:28:27
Postat av: Vintage*Jessica

Pierre söndagarna är alltid softa leeer :)))
en dag senare kommer dock detta hahah hade fullt upp i går ler .)

Lari : Ha ha ha ha så heta så heta passa så att du inte smälter samman ler :)))))

Mari : Hallå helgerna är alltid trevliga ... hahahha jag har skrivit en hel del om mig själv men mer kan komma ler .))))

2007-01-29 @ 17:05:09
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback