- Me and a little princess In town

33467-2831


Vakna av ett jabbadabbadooo på mobilen .. mess från malin inget stan pga av magsjuka :S
bajs.
Men som tur var hade jag en stan sugen syster yster med enya som hänkade på istället :)
Till Madickens glada miner givetvis.

Dagens Kläder : Svarta strump braller Bruna Over knee ull sockar + Guld brun polo klänning

Outside : svart Jacka med puff Hm + vintage höga cognacs färgade stövletter med läder snören + vintage bag
svarta stickade Vantar.







Madicko i klädd Spider man strumpbraller ( under ull lpng fillingar )
Randig Tröja
Jeans klänning med sött tryck.


Vart en lyckad dag på stan + att jag Hämtade ut min nya digital kamera
och flippade ang ett köp ;)   You will see

ska Installera Nya kamerans drivrutiner på datan :)

Kommentarer
Postat av: catya

du ser ju het ut, som vanligt!! ; )

åhh, snuttan ser ju oxå sååååå söt ut : )

puzz på er båda

Postat av: Vintage*Jessica

catya:Hahhahhahah Thannnx then :)
Min snutta e ju sötare än suger :))))

Pssst guld skärpet du hade i dag vart kommer det i från nice bling bling :)

2007-01-03 @ 19:52:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

så jävulst snyyyyg

2007-01-04 @ 23:45:48
Postat av: Vintage* Jessica

anonym what :) ?

2007-01-05 @ 16:01:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback