- Med livet som insats ... on the way




 Med livet som insats på väg til skolan . Måndag den 8 Januari 2007.


Jag vaknade brevid dig.
låg och drog mig
klev upp du hade tagit fram mina kläder.

Gjort välling till mig och en macka.

Jag gick klädde på mig
Pissade borstade  tänderna.

Lekte lite.

Sen sa du att jag skulle börja klä på mig.

Dagens mål skolan.

Jag var på väg till skolan efter ett långt  skönt Jullov.. glad i hågen.. och bam bamm så händer det

Pussar dig hej då.

Vänder mig om vinkar

Jag Kollar på dig  ( du vill alltid att jag kollar ändå tills jag inte ser dig )

Faran är framme
med livet som insats på väg till skolan.. plödsligt händer det
Jag fallar...   tårar kommer fram från dina ögon..

rött blod sipprar fram ur ena näsborren.

Ussh vilken Måndag Morgon
Med nya tag och en tuss i näsan håller du min hand upp för backen.


Kennys lilla berättelse från I morse.


MED LIVET SOM INSATS

sanda väg fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback