- one more REAGGE

                    33467-3095

Dagens döda sill gick upp med hundarna innan sex..
sen kröp jag ner i s'ngen med madicko tillhalv åtta ler :)
hihiih så soft att ligga där i värmen och bara njuta av tystnaden :)

Dagens pigga : Honey på väg till jobbet :)





Dagens me : Klänning second hand
Leggings Hm
Vintage frye boots
Gobeläng bag second hand
jacket + cap Hm

Dagens Grader -16

Dagens Mat Ost / broccoli soppa +en halv cola.

Dagens : Köp se inlägg senare.

Dagens Fynd vila + Rk

Dagens  mystiska : Killen som var in på jobbet från öster sund som stannade 50 min surrade med mig + att han hade med sig sin hund
 vadå flörta ? hahhahaha.
Himla charmig kille dock :).

Dagens roligaste : jag som Rappade i butiken Kjell var ett muskelberg :)
im just the best.

Dagens snyggaste : Den nya klänningen på hm som jag dock ej hann att testa .. it was underbar..
har jag tur kanske jag hinner spana mera på den imorgon :)


Kvällens :  Fot bad . Ansikts peeling + Mask softa läsa kika tv :)


               Kan jag kan du :)

Kommentarer
Postat av: Liv

så söt så söt!!

2007-01-30 @ 21:07:07
Postat av: joanne

jag gillar din väska!

Postat av: Vintage*Jessica

Liv : sweet :)

Joanne ; Tack ett säkert kort :)
second hand :)

2007-01-30 @ 22:09:44
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: IZZA

SNYGGING! :)

2007-01-31 @ 15:58:28
URL: http://izabella.blogg.se
Postat av: Michael

Beautiful!

2007-11-16 @ 22:58:10
URL: http://www.michaelpajon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback