- Rening utav hemmet




Förutom den vanliga städningen  mår ditt hem bra utav att renas från negativa energier.

Det du behöver :

* En fjäder
*Rökelse ( Salvia kvist / Nag champa som jag brukar använda )

Efter att du har städat ditt hem som vanligt  kan du städa luft rummet med en fjäder, rökelse.
Borsta ut alla negativa energier  som finns i alla rum.
När du gjort detta  är det dags att måla pentagram i alla hörn med fingret som en penna, ovanför alla fönster och alla dörrar som vetter ut mot hemmet.
Rökelsen och fjädern används oxå för att rena din aura.
Du tänder rökelsen ( salvia ) och borstar luftrummet omkring dig med fjädern / rökelsen.



 DONE !!!!!


Keeep out all the bad.



Kommentarer
Postat av: malle

Feng Shui =P

Postat av: Mia

Ha ha ja jag har ju "städarevecka" här hemma kanske skulle testa lite ja vad det nu kallas, men pentagram i hörnen hoppar jag, lite för spoookie för min del ;)
Kram å ha det så gott i vinterkylan

2007-01-25 @ 09:37:55
URL: http://desperatahemamfrun.blogg.se
Postat av: Helen

Brnporr. Trevligt

2007-01-25 @ 19:51:49
Postat av: Vintage* Jessica

Malle : Exxakt lever lite efter den läran sen många år tillbaka :)

Mia : Lite kan du jue testa :)))

Helen : sick head..

2007-01-25 @ 21:17:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback