- Talking to me ?

                      33467-3105

Foo shooouu bara att inse.. jag är en morgon trött människa.. nu för tiden
Fattar ni hur skön gosig och varm min säng är på morgonen ?
 Galet skön
så skön att jag ligger kvar 25 min extra istället för att fixxa fram kläder smink.. thats flippy :S





Dagens kläder : Leggings HM Linen Hm Kofta VILA Vintage frye boots Jacka Hm Keps Hm Bag 2hand.

Dagens : Mat Fisk soppa med vitt vin groft bröd Coke och en krämbulle.

Dagens underbaraste : Att honey kom in på jobbet med massa kyssar  :)
behöver jag säga att jag sken upp som en sol ?

Dagens  Köp : Kommer sen.

Dagens väder Milt massa snö

Dagens Roligaste :  Gubben som lubba till bussen med päls mössan på sniskan..

Kvällens : SOFTA







33467-3102

Catch YOU On the flipside


Kommentarer
Postat av: pierre

*gubben som lubba med*..haha..fan jag garvar åt allt..jag är så trött va.....nä va fan...dags att hoppa in i duschen å giletta sig osv.....time to get freaky up in hheeeeeeeee........r&b dvd laddad i sovrummet i den dvd:n....check.....nya lakan osv...check....hooolllarreeeee oooo oo oo ooooo.....

Postat av: Vintage*Jessica

Pierre : hahhahahahaha Det kallas humor och du äger den :D
vilken begåvning ;)
Jag sitter oftast fnittrar åt mina dags händelser på bussen hem.. ja undra vad folk ska tro :D.
fasen vad du komme få najs i kväll :)
det har du gjort dig förtjänt utav,,
kör med lena handen på mig i dag ja :)

2007-01-31 @ 22:10:22
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: pierre

jag kör 3 stegs metoden....foreplay..foreplay...and....then...foreplay...trembling girl....then i take it to the next level....

2007-02-01 @ 15:15:48
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Pierre : som ett tv spel ungefär.. man måste kämpa lite ler :DDDD

2007-02-02 @ 11:43:13
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback