- Tjiiichiiithiiikaaaawwooow

               33467-3089

Mina steg styrdes mot röda K på Lunchen Fann 2 snygga tröjor Madicko
en päls Bit till Balla ( Min hund att leka med )
Och en alldeles underbar 70 tals klänning / nattlinne for meeee i just Looove it






På vila Fann jag en snygg skinn bag till bra pris + en snygg Klännings tunika i lila
och en silvrig kofta som man även kan ha som klänning.

2 Mat skåls underlägg fick jag av chefen + söt liten bebis som testa kläder inte det lättaste att fota han lubba ju bara i väg hela tiden :)

Dinner is Ready..... :)

Hela family samlad

Kommentarer
Postat av: Liv

vad jobbar du med ?
du är verkligen drottnigen över second hand :)

2007-01-29 @ 18:03:44
Postat av: Vintage*Jessica

Liv : jag Jobbar i en djur affär dagtid :)
wiiiiie Tack jag älskar shoppa second hand leeer .)
Hoppas på nåt fynd i morgon med ler :)
second hand förgyller min vardag :)

Postat av: tessi

väskan från vila vill jag också ha! den är så fin och rymlig! perfekt storlek! :)

2007-01-29 @ 19:53:36
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Tessi : och glömm ej snygg ler :)

2007-01-29 @ 23:26:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback