- Today was a good day.

                  33467-2889

Vaknade bland två nassegrisar och 2 katter och en hund i min säng
varmt och skönt :)


Dagens kläder : svarta strumpbraler Hm

* Guld linne vila

* Rosa klännings tröja Vero moda

* 80 tals stövlar

*Svart Kappa med Päls Hm

* Bag Second hand.










 Lunchen med  Malin spenderades på Mac d med ett Happy Meal.






Dagens Lunch Köp :    Åhlens Vatten karaff söt lite 70 tals inspirerad duk Ljus på fat + Pennor pennskrin + skriv bok .  + Ljus indiska.


Eftersom Malin skulle till Glitter  och spendera hennes presentkort så var jag bara tvungen att kika
lite själc och fann ett snyggt Halsband som passar mig mycket bra ;)

Det söta armbandet brevid fick jag i present av Malin ;)
Tack sweety pie :))))


Kenny Kikar På tv Med Tiffany och Madicken.

En tvätt rullar på och disken ska diskas ;)


My world.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vilket coolt halsband.. vill ha jag med! Vad kostade det? :D

Postat av: Johanna

Snygg outfit! Som du brukar ha :)
Jag gillar din väska, =).

2007-01-08 @ 20:31:44
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Julia ; Tack. det kostar 249:- vid lite tur kan ni ha rea med :)))))

Johanna ; Tack Johanna : väskan var ett mycket mycket bra fynd .
ps åhlens har liknande nu på rea hos oss iallafall ;))))))

2007-01-08 @ 21:13:41
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

åh slut väskan är att dö för! har letat ihjäl mig efter en sån på både second hand och i affärer, hittar aldrig! Förresten, vad 'r det för snyggt litet "krypin" (:P) jag dyker in på? VAD har du haft för dig på senare tid? mycket tjusig blev sidan iaf :)

2007-01-09 @ 19:36:25
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback