- Ya Ghayeb

                   33467-2931

sjukt stressad efter jobbet och på väg in till stan men min nya VILA Tunika hade anlänt så självfallet vart det den på ;)

I love it :)
Älskar att Köpa bra saker som man älskar från första ögonblicket :)

Skulle till stan köpa systemet sk ungdomsdrycker hahahha...
skjut gubbfan på systmet med sitt sönderblonderade  hår  sönderbruna  sol hud.. ussh hatar dig.. piss fan.


Men jag gick inte lottlös från stan icke sa nicke  skorna vart mina idag wiiiiiie.

Enbart dessa kvar i min storlek och för övrigt ,)


men as kuk att det går att lägga ut fler bilder på ett inlägg..... sug kuk bloggfan.


visar er sen ;)


kirrar ett skummbad till kenny.

hällt upp massa gotta i skålar tänt massa ljus och väntar på min honey som slutar jobba strax LOVE him överallt annat vi är tvilling själar  Älskar dig så Jimmy wallin.


Kärleken finns alltid
Älskar hur du skämmer bort mig med din kropp dina händer din tunga  och din kuk.. i fucking loove it ;)

Take me to heaven tonigt baby :)


Fan jag är så djävla glad att jag är jag
får uppleva allt jag upplever

unikt.


Thannx to my daddy my mummy för allt.








Uppdatering   13.14    LÖrdag.

Oki bilderna fråni går som inte ville hascha in sig.

Bild ett nya doftljus till myskvällen.

Bild 2 schampoo balsam kidsen /   Halsband + armband hur söta som helst :)

Bild 3 : Ett Till nytt flash halsband.


4 / 5 Mina nya shoooes :))))


Det har snöat under natten kidsen är ute som tokar åker pulka :)))))

Kärlek Mamma J

Kommentarer
Postat av: Carro

Sönderbruna hud!? hmmm

2007-01-12 @ 17:52:52
Postat av: Anonym

ååh , vilken söt topp!

2007-01-12 @ 19:11:37
Postat av: Vintage* Jessica

Carro : sönderbruna sol hud ..? what `?`?`

anonym : Tack :))) i loove it :)

Postat av: Sofia

Ahahahahah du skrev ju själv "sönderbruna solhud"!!

2007-01-12 @ 20:30:51
Postat av: Johanna

Visa skorna sen ja :)

2007-01-13 @ 11:23:15
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

sofia Jaaa men vad är problemmet är det nåt du inte förstår / fattar ?
i dont get it :)

johanna ska kolla om det går att Lägga in dom nu :))))))

2007-01-13 @ 13:07:27
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sofia

Du verkar inte fatta. Vad fan är sönderbrun???

2007-01-13 @ 15:59:17
Postat av: Amanda

Halsbandet kom in i onsdags så jag hann se det när jag jobbade. Det är sött. :)
Bootsen var skitsnygga. Du shoppar på som vanligt..;)

2007-01-13 @ 16:01:06
URL: http://iloveny.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

sofia : Jo jag fattar hahha men tydligen INTE DU :)
sönder sol brända hyyyyy fattar du nu ?

Amanda : aha :) super söta var dom :)
och billiga som vanligt :)))))
tack jag älskar Mina nya boots :)

kram J

2007-01-13 @ 17:30:35
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Kelly

Dina boots....so fine! :-)

2007-01-13 @ 17:36:58
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: undrar

HUR I HELVETE HAR DU RÅD MED ALLT DU KÖPER HEM?
FATTAR DET INTE DU KÖPER VARJE DAG VART FÅR DU ALLA DINA PENGAR I FRÅN ?

2007-01-13 @ 20:55:03
Postat av: Vintage* Jessica

kelly : Taaack :))) ska ha dom i morgon har jag planerat.

undrar : Jag jobbar :)
hahahhahahhaaahahhahahha i loove to shop :)

2007-01-14 @ 16:57:56
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback