. Ordning och reda Gubbe i Rulator.

                                        


- Let me begin... sitter äter Lunch med Malin På vårat Lilla Mac du .. full färd med att plocka ur min lilal låda
( Happy meal på menyn för man fick en så söt furbee )

Ok.. sitter Längst bak bara jag och Malin och personalen på hela Mac d.

In kommer en gubbe med rulator Öppnar lätt på dörren ett bord i från vårat bord.

Börjar att gasta mot personalen..

- Hörreni ni .. det ligger 3 stooora burkar från erat ställe .. haaaaaaallå 3 stoora burkar.
varpå personalen ser ut som frågetecken allihopa..

sen glor gubben på mig och säger djävla fans idioter varpå jag självklart börjar att garva,.

Dörren har hunnit gå igen men öppnas snabbt när han ser mig i full färd med att gapflabba..

- hörre dure satans djävla idioter (    mildare ton ) nej nej inte har ni väl kastat några burkar..
satans ungdoms idioter.

Jag svarar ja vad e det för djäkla ungdoms fasoner ..l usssh vilka idioter med en väääldigt tillgjord röst :)
skrattar högt inom bords.

Gubben stänger i gen och vandrar vidare med rulatorn..

Jag Malin bara tittar på varandra och garvar ....

Gubben You made my day :)


Typ Einar gubben ni vet han bakom alla glöd tidningar :)))


hahhahahahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback