. YALLA YALLA

                   33467-2921

Ovanför sitter jag på bussen pustar ut..
fuck försovde oss alla i morse fatar ingenting..
måste ha stängt av klockan och vakna en timme senare .. jalla jalla här hemma kan man gott säga men vi hann.
Det är det viktigaste.

Hann med ett byta av kläder med bytte till klänningen jag inhandlade via hm i går med :)
Just då vi ska ha ... thats me.





sötnöten ute i minus 10  KYLA


snabb lunch 2hand            

Resulterade i lite köp. inget märkvärdigt.

Dock Köpte jag ett par Baggy Jeans :) Ollalala


 Trött ska bada fryser :) men ska äta GREKISK Mat muuuuuums :)


Längtar tills i morgon Fredag

Lunch på kvällen med honey

ev Nytt sko köp mm Honey ska shoppa kläder jag kenny ska med som smakråd :)


Bambina


Kommentarer
Postat av: I DO ALL MY OWN STUNTS: KALLE

Snygg blogg! Fan har du också suttit med HTML koder!
Hur får man bakgrunden heltäckande och större fotobild?? (Vet att man ska ta padding nånstans men var?)

Postat av: isabellé

du är så söt och jag avundas verkligen din garderob!

2007-01-11 @ 18:56:44
URL: http://miamibeach.webblogg.se
Postat av: Erica

bebi? ;DDDDD LYCKA TILL!!
Visa baggy jeansen? nyfiken ju :)

2007-01-11 @ 19:35:24
Postat av: Vintage*Jessica

I DO ALL MY OWN STUNTS : KALLE / Balle : Thannnx do you like it ?`:)))) yeees you dooo ;)
nej nej jag fatatr inget av koder tyyp :=====

Isabelle : sötis :))) Tack.

ERica : nej ingen bebis utan en dress till min dotters docka ;)
I will shoooow YOU :)))

2007-01-11 @ 20:01:30
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback