En fika med er är fan det bästa...

33467-421533467-4214


Drog en fika på Uh efter kikat lite i butikerna idag.

Madicken :

skor : Hm
Leggings Lindex
T-shirt : hm
Hunden.






Jag valde en chai latte med kryddor, varm macka med mozzarela ost.

Jimmy valde glass.
Madicken valde stor chokladboll.

Men båda skulle nalla av min macka och chai latte.

På bilden sitter Madicken i en barnstol svar nej  hon sitter inte i en sån annars tjejen är ju 3 år 9månader juuuue :)
men är man borta kan man ju få leka lite hahahahhahah.

Min Älskade jimmy knäppte kort på sig själv, han är det vackraste man kan nå i killväg ( förutom min mindre prins kenny, )


Nu är det dags för att lufta hundarna.
Bära upp en Madicke som somna  i soffan.

Bära tillbaka akvariumet som jag rengjorde nyss :)

Pssst tur att man ej smälter av regn.. ( med tanke på hur söt jag är.)


Min Lilla älskade MALIn Mallan the brallan ringde för ett tag sen hon befinner sig på semester med en kompis i stora Göteborg.
Sitter på en pub pimplar öl..
Hoppas att du tar völ hand om dig min ölskade vän.. skickar ett sms till dig snart :)

Längtar till du kommer hem då fan ska det bli fika på stan ;)
Utan att en hel turk maffia ska förfölja oss ;)



Baby hälsar hej till alla.
Bönan är riktit vild där inne i  magen..

sitter poppar lite musik ;)
Vem vet du kanske dansar där inne bönan ?

Kommentarer
Postat av: joss,

fin outfit :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Joss : Tackar tackar :)

2007-07-28 @ 23:42:28
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Petra Olsson

Hej Jessica!Fin mage du fått.
Vi bor inne i stan nu,vore kul att fika ngn dag o prata om magarna som växer.Sköt om er Kram Petra

2007-07-28 @ 23:57:00
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra olsson : Guuuuuud vad kul att du skriver :)))
Tänkte på dig och magen i går så länge sen man såg dig :S
Hoppas verkligen att du och magen mår toppen :)
Yeeeees en fika på stan tackar jag inte nej till vi får höras nåt framöver lovar att maila massa kramar Jessica

2007-07-29 @ 17:28:15
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback