Jag vill ha nya skor...

.

Men nya skor hann jag inte ens kolla på.
Man kan  inte hinna allt på en dag :)

Dock väldigt dåligt utbud på saker / kläder Jessica vill ha,

Ska ge det en till chans i morgon anyway.

1 : Tidningar Plaza klick oc Glamour ( Hade dock fått en i brevlådan med hahhaha )

2 : Linen som man fick med i tidningen Glamour kul att jag fick olika färgen tunna mjuka i materialet och lite längre modell perfekt för min mage :)

3 : Långt linne Hm.

4 : Ögonskugga Hm

5:Pärl örhängen som hänger med små diamanter upptill / silver.  Röda korset.

6: Bamse regnkläder splitter nya Röda korset 30 kr :) Till Baby senare.

7 : Skinn väska me och en snygg klänning dock syns ej kanten nertill   i vit spets . Vart nöjd :).


Ska dock kika   efter en snygg klänning. i morgon.

Ska ta med kenny på en tur på stan  med fika och mys,
Ska kolla om syster yster är sugen på att ta en fika med oss :)

Jimmy ska ta sig ett paint boll spel. i morgon.
Då passar jag  jag på att åka till stan :) hii hii.


Dags för Gordon Ramsey F I N A L E N !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback