Jessica i ett semester norrland...

33467-414333467-4142


shiiiiit vilket folk överallt helt flippat :)

Jag och kenny hade en hel dag helt alone.

Han valde att spendera sina  pengar på lite godis kulor och en t.shirt med dö skallar :).


Dagens val ur garderoben : Skor samma lika som i går.

Bag Min chloe paddington bag.
Byxor bik bok.
Gul T.shirt vintage

Förklädes klänning Vero moda.

Skinn jacka dock inget jag hade på mig.

Galet kvaft på stan :)


Hoppas att alla haft en fin dag i dag :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

De guldiga örhängena klär dig. Mörkt hår och guld, det kan inte bli bättre, love it! keep it up girl ;)gillar också hur du sminkar fram dina kindben, du har valt en snygg nyans till din hy.

2007-07-25 @ 17:43:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa

sandra : Tackar . Gillar faktiskt dom örhängena mer och mer nu :)
snyggt nu på sommaren med trots att vi ej fick sol.
Tusen tack jag har valt en rouge som komer i från Dior dock håller den på att ta slut så det kommer att bli ett nytt köp inom snar framtid. :)
Tack för kommentaren välkommen åter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback