Just nu i detta ögonblick...



33467-4093

Sitter Jag dricker ur en kokosnöt.
Sitter i vardagsrummet i kärleksfotöljen med fötterna å en grå  ikea pall läser mama känner lugnet,

vart inget stan pga att Jimmy hade lovat att vara med en polare....
får snällt vänta tills på  måndag med att kika på indiska efter boleron och ev köpa en klänning jag vart hel sugen på :)



snart Bankar jag hål på kokosnöten och äter det goda fruktköttet :)

Jag har fan licens på att banka upp dom hårda nötterna :)

Kommentarer
Postat av: =)

Hej! Smakar mjölken i kokosnötter som vanlig mjölk för jag tycker inte om vanlig mjölk?:P Men kokosnötter verkar ju så gott. Men hur får man sönder dom bra? Bra blogg!=)

2007-07-21 @ 21:51:39
Postat av: VintageRetroPrinsessa


:) : Hallå Den är myclet myclet godare dricer själv inte vanlig mjölk pga av allergi.
jag brukar ta en moraknv och en hammare sen banka på den :)
Välkommen åter mvh Jessica

Postat av: =)

Hej igen! Jag är också allergisk mot vanlig, men har inte vågat mig på mjölk i kokosnötter heller, men nu vet jag! Tack så mycket. Hoppas du mår bra.

2007-07-21 @ 22:48:26
Postat av: VintageRetroPrinsessa


:) : Hallå ... smaka det är
otroligt gott direkt
ur kokosnöten.

2007-07-22 @ 13:27:03
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback