Kanske blir det redan i kväll ?

33467-3947


En vecka med pappa och få en massa egen tid med pappa tror jag kenny längtat efter :)
Eftersom dom träffas sällan så ser han fram emot att vara med pappa och göra en massa grabbiga saker.

Dock brukar kenny enbart stanna Fredag 18.00 till söndag 18.00 varanan helg den mån han pappa kan / har tid vill säga.
Men nu ska det bli en hel vecka i stöten.

Åhhh så vi kommer sakna dig både jag Jimmy och Madicken kommer sakna dig vårat stora bus frö.

kanske blir det redan ikväll han åker om hans pappa hinner mecka klart med bilen.

kan inte vara så kul att vara hemma med en sjuk mamma :S stackaren

Tur att du har Madicken som du kan leka med och hitta på en massa bus.
På schemat just nu har det varit att leka med kaninen / marsvinet, matat rengjort och en massa kel. och Plockat in nya fräscha maskros blad.

Nu är dom ute bygger koja på baksidan av huset :)
Vid alla rabarber och smaskar i sig massa äppel klyftor som jag la i varsin skål :)

Härr fanns det inget intresse  för Bollibompa :)
Men precis vem vill vara inne en stek het torsdags kväll som denna
när mankan vara ute och leka med sin lilla syster och bygga koja under solens strålar ???


själv ska jag Kika Top chef .. 19.00 och plundra igenom massa tidningar i den mån jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback