Lätta upp förkylningen...




Åhhh myy goooood...  nu är jag helt igen täppt inte ens honey vil gosa med mig ( make out )
jag förstår han.

Vill dela med mig av detta super tips.

smörj in dig med vicks bröstet / ryggen / halsen och en dutt under näsan om du är as förkyld.

sätt på ig en t.shirt / flanell pyjamas om du är barn :)

Ångerna lindrar verkligen det värsta av det tunga trycket för förkylningen.

Borde vara dödsstraff att bli förkyld när man väntar baby :)






Ps hade verkligen inte tackat nej till en egen vicks inhaler.

Man har du ingen sån ???

Lugn lugn... det fixxar man enkelt me en balja med hett vatten och en klick av vickset i :)
Ner med ansiktet  ovan för ångerna och en handuk över :)))
ANDAS med djupa andetag..


Belive me gör verkligen susen :)

Kommentarer
Postat av: Carolita

Vicks vaporrub is the salvation när man är förkyld! Skulle behöva lite nu *snörvel*

Postat av: emma

det lätte bra. måste jag skriva upp och köpa nästa gång jag är förkyld.

2007-07-05 @ 09:46:54
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Carolita : Åhh nej en till som råkat ut för den djävliga förkylningen ???
Emma : Perfekt finns på apoteket billigt samt att det även finns en inhalator som man inhalerar med näsan den e
bra med om man är riktigt täppt :)
Min har dock hamna på villo vägar då madicken lekt med den :S

2007-07-05 @ 10:51:42
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback