Mamma jag älskar dig...



Mamma jag älskar dig var hans ord på stan / på morgonen då jag vaknade.

Älskar dig med min buse.
Han kännde på sig att det ar dags att åka  till pappa.
Men till skillnad från alla andra ggr ville han inte åka utan ville vara hemma ?


Hoppas att du har det bra där du där kenny.
ringer dig snart i gen mitt hjärta.

I går innan  han åkte till Pappa hade vi en dag på stan jag och kenny / Jimmy.


Började med att fixxa mina naglar.

Sen lämnade vi igen filmen han hade hyrt.

Var in på Åhlens köpte trosor höga ljus med rosor på och rosdoft.
Sockar med apor till Madicken.
Prydnads blomma som är i vardagsrummet i en hög vit vas.


Sen var det dags för lunch på Uj
Kenny valde pannkaka  till efterätt chokladboll mer.

Jag valde salladsbuffe och en chailatte.

Sen åkte vi alla och storhandlade.

Köpte en my little pony väska tillmadicken rosa häst reflexer.
Kenny valde leksaker .



Älskar dig mitt troll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback