Med dig vid min sida....

33467-4001







Hel soft dag trots lite regnskurar och grått trist väder.

Men vad gör det när jag har dig älskling vid min sida.

 Var till stan kikade lyx fartyget som kom i hamn i dag .
Drog till Lögdeå modehus som ligger ett ex antal mil i från oss.
Honey kikade och köpte lite.

Sen en tur på stan och en skagen subway macka.  ( Jimmy tog en likadan ).

Fann att alla snygga kläder i small ska vara slut.
Hittade en massa snygga vida klänningar att ha nu nör magen växer men bara M large kvar blir för stort och pösigt för mig.


dagens lunch vart by the way en Thalänsk soppa igen Tom kha igen me like it so mutch älskar alla kryddor som blandas samman och kokosmjölken :)

Tur att Jimmy är av samma sort och älskar krydda :)


Nu är vi nyss hemkommna efter lite fiske i holmen :)



Nu ska jag värma upp en skål med soppa och njuta  av en fot massage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback