My milkshake bring out the boys in tha yard,damm right its better then yours...

33467-4114



sol vind.. stämmer verkligen in en dag som denna.

Solen skiner lika mycket som vinden blåser.

Ingen beach softa på stranden för oss i dag inte .

Varför kan vi inte ha lyckan med oss och ha en kanon sommar. ?

Imorgon 10.45 är det dags fär det andra ultraljudet...åhhhhh som vi längtar :)
Se våran lill* kickboxare.


Jimmy ska till läkaren i dag snabbkolla blodtrycket och vara  med en vän och handla mat.

Min uppgift är att snabb damsuga nedervåningen , softa :)
.

Jag vill baka kanelbullar och hällakaker juuue....
äta god mat .


Fick trevligt besök av Jimmys föräldrar i morse dom hade varit på Jimmys mormors grav ( som ligger alldeles intill oss ).



Jag har trötta ögon i dag ... trots en skön natts sömn.


Imorgon ska jag kika på stan efter Ultraljudet kenny kommer att vara med, medans Madicken ev kommer att vara med sin pappa.

Kommer nog dra en lunch på stan och kika efter lite saker.


Kärlek Respekt...


Ps har du för dig denna måndag ?

Kommentarer
Postat av: isabelle^

jag vill också baka. fast kladdkaka eller muffins istället :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Isabelle : Kladdkaka skulle jag dock ej tacka nej till :)
Kram J

2007-07-23 @ 14:51:32
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback