Mys bus på hembygdsgården...

33467-4111


Efter den utsökta maten vart det en tripp till hembygdsgården.

Med fika filt hundar fotbollar
Kenny med sin cykel
Madicken med sin dockvagn.

Jimmy med hundarna
Jag med fika Påsen.


Hur underbart som helst att sitta där i solen njuta av fika och lekandes hundar  som springer efter bollar.

Springandes lekandes kids som  som badar  sina små fötter
snaskar på frukt.

En älskling som bara vill mysa med magen :)

Åhhh Jag älskar mitt underbara liv.
Allt känns så otroligt mysigt :)

Ikväll blir det massage utav varandra jag ska vara sist för då får man mest hiihihiihihi :)


Kärlek Respekt.......


Bakgrund ska bytas till en mer passande smiiiiiile :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback