smile when your happy cry when you r sad :)

33467-3962


Sov morgon fatta vad lyxigt att vakna 9.45 av en sjungade dotter 2 rum i från på över våningen ...?

Som godis fast i mina öron :)

Där kan vi snacka om ett väl utvilat troll :)

Så soft att ha sovmorgon eftersom då man har barn ör det en stooooor lyx att ligga i sängen long time.

Vädret ute är halv storm  mulet men trots allt oerhört mysigt.
På schemat i dag står det bla att Jimmys mamma och pappa kommer hälsar på oss i vårat nya hus :)

Sen ska vi nog besöka marknaden som ligger ca 5 km i från oss, kanske köper man med sig nåt sweet hem.

Kom och tänka på en sak för stunden att Jimmys syster Lena är en riktig fin tjej.
I samma ålder som mig har 2 barn och bor i hop med hennes Man :) Fredik...
Fick sött sms av henne i går ( dom är på semester i göteborg )
Att hon hade köpt lite sött till våran baby :)

Söt Lena  då :)
Hoppas att du får en fortsatt fin semester :)
Önskar att nästa gång vi följer med utan förkylning vil säga och med våran nya familje medlem :) Baby :)


Kanske man skulle kunna ta och baka en kladd kaka till Jimmys föräldrar kommer..?
Med grädde och kaffe til :0)



Kommentarer
Postat av: nedisch

så du ska ska ha en bebis . vad jag har missat.. grattis

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Nedisch : Yooooo fan lever du hahhaha hade fan helt tappat bort din blogg adress.. synd på en så pass söt tjej hoppas allt är chill med dig.. nu lovar jag att jag ska lägga till dig bland favoriter :)
tace care :)

2007-07-07 @ 10:52:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback