sol vind och vatten... sköna hav och sand mellan skinkorna :)

33467-3929

Jag älskar sommaren.. havslukten... havsvindarna.. ligga läsa på stranden bygga sand kakor...
fika
Njuta bara vara en mamma på stranden :)

I morse åt jag kenny våran frulle ute nere vid ån där vi bor.

11.00 Kom min lilla Prinsessa hem och hon hade varit så duktig så :)))
så stolt över henne och hennes första sova borta natt gick bra :).

Åkte med mopeden till havet med Madicken filt massa fika leksaker.

Väl på stranden var det sola läsa bygga sand slott och choklad bollar på schemat :)

Nyss har vi hunnit duscha och jag kenny Maficken har ätit fisk i ugn färsk potatis och kall sås till,
man känner verkligen hur hungrig man blir efter en dag på stranden :)

Ikväll blir det mys och ev äta ute då Jimmy bjuder han har son första semester dag i dag så djäkla soooooft.
Hela familjen samlad..
åhhh som jag älskar min familj ;)


Kärlek Respekt en solbränd Mamma :)


Ps glömm ej solskydds faktorn där ute i solens varma strålar :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vill också ha hjärtglasögon!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jenny : spana i hm dom har dom billigt där :)

2007-07-05 @ 11:01:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback