Sunny.. up in here ...

33467-3924

Ingen rolig natt vakna 5 ggr av en slem spyande madicko som var väldigt  varm.. och törstig....
puuuuh.

Dock var det som bort blåst i morse vid 10.00

Kenny låg och lång drog sig till 10.20 snacka om långdragare hahahhaha :)
Måste vart det friska luften från i går som gjorde han så trött :)


 ( Bilden ovanför Madicken dricker indiskt the och njuter ute i det soliga härliga vädret :)


Min dotter om är 3 år 8 månader har ALDRIG i hela sitt liv sovit borta en endaste dag, fick ny äran att följa med
Farmor och Pappa till sommar stugan och vet ni vad hon ska tillringa natten där...
 hur ska det gå för min Lilla prinsessa ?
bra för jag   har skickat med Snutte hunden välling kläder tandborste frukt vatten ( till resan )
mm.
Jag trr det  kommer gå bra .. hennes sista ord var
- Mamma kommer du älska mig när jag reser bort ?
så klart mitt lilla hjärta, älskar dig jämt vart du än är :)
Knas.


33467-392333467-3922


Kvällens mat kommer att vara Tom Kha soppa i äkta thailänsk anda me like.
Älskar soppor till det blir det baugette :)


 Hoppas på en mysig kväll med honey och kenny.. kanske åker in till stan och fikar ?
picknick vid kajen ?
Vi får se vart allt leder :)

vet iallafall en som ska bli masserad över hela kroppen ikväll :)


maten börjar jag med vid halv sex då Jimmy skulle träna just efter jobbet.
Lyx att ha maten severad då man kommer hem från jobbet , allra heöst då vi enades om denna mat tillsammans.


Ska hinna dusha och fräscha upp mig innan maten med :)

har varit ute med kidsen hela dagen solat sparkat boll fikat ute .)
Handlat glass i detta underbara väder :)



Ps ang ultraljudet var det den mest sötaste charmigaste baby jag sett den vifta på tårna vinade och shakade som en tok där nere i magen jag kunde fan inte hålla mig för skratt :)

Galet varmt i går 24 grader inne i stan puuuh och luften stog helt stilla.


Vet att Jimmy var riktigt rörd efter att ha fått sett den lilla.
Tom bilden fick följa med i firma bilen i morse hur sött är inte det då :)

Har redan nu fått en ny ultra ljuds tid 24 / 7 klockan 10.45 åhhhhh så vi längtar :)


Kärlek Jessica


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh så sött ;)
Vi lyckades förstöra våra originalbilder :( redan första dagen, men tur i oturen att vi scannat in dem.

2007-07-03 @ 17:08:18
Postat av: Carolita

Vad sött att den fick följa med i bilen! Låter som om du haft en underbar dag!

Postat av: Malin

Härligt!

2007-07-03 @ 19:58:45
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: Tillan

vilken sööt dotter du har! : ) jag gillar din blogg redan.

2007-07-04 @ 13:48:52
URL: http://tilamao.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anna ;
Hmm vad hände med era bilder då ????
vilken vecka var du i samt när har du ditt nästa ultra lud ???
carolita : tror nån som är lite betuttad i lila babn :)
malin :)
Tillan : Tackar :)
och varmt välkommen åter får man väl säga då tid och lust finnes i den fina sommar värmen :)

2007-07-04 @ 16:33:45
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback