Tripp to our place.

33467-4122


Efter midagen som bestog av : Revbenspjäll / Potatis sallad egengjord med massa lök äpple och vindruvor i och en coke till. Åkte vi till våat smultron ställe ( ligger ca 1,2 mil i från oss ).

Matade korna / kalvarna.
matade fåglarna
satt solade på bryggan / flotten njöt.


Jag älska att sitta där brevid korna och bara klappa dom
så mysigt.


Madicken ligger redan i sin säng eftersom vi måste  upp tidigt i morgon då vi alla ska på ultraljudet.
sen ska vi äta på stan och njuta.
Hoppas på en underbar dag till i mitt liv.
Hoppas att boleron från indiska finns kvar... jag be snälla låt den vara kvar.


Imorgon får vi se dig vårat underbara lilla barn.
Vi längtar så..
Jimmy svävar på Moln av längtan efter att få sig dig våran lilla böna :)



Medans kenny dricker välling ( ur en mugg från indiska )
Gör sig Jimmy fin med en skön dusch och rakning på diverse ställen ;)
så sitter jag Inväntar.

Blir kika csi NY sen dokumentären på trean.
Och jag ska avnjuta en skön ben massage :)


Livet är vad du gör det till.
I just love my life :)



Kommentarer
Postat av: milla

dröm livet låter det som :) vad kul att kolla ultraljud :) lycka till.

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Milla : Alla har olika drömliv mitt liv är en del av mitt drömmliv.
tack för kommentaren mvh J

2007-07-23 @ 21:19:08
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback