Vagnen fast i annan färg...

33467-4172


Här har ni vagnen vi är sugen på  / som vi ska köpa.
Fast vi  ska ha denna gröna  färg olivgrön / lime. det rosa ska vara lime i stället.

Är den inte snygg så  säg.

Våran baby kommer må som en prins / prinsessa  i denna oerhört snygga vagn.

Me like it.

Och färg  mässigt var vi båda överens  om lime / olivgrön .
Så oerhört fräsch färg.


åhhhhh så jag längtar tills vi har den hemma.
Kommer drömma sweet  dreams om denna vackra vagn.

Så oerhört nöjd över färgen och att vi båda var överens om denna snygga vagn :)))).




  säg hej till lille willbur.. ( Dock har vi ej köpt han )
Men jag vill ha han badly.
Tror jag ska köpa han imorgon hiihihihih. Jag är ett tvättäkta fan av små söta roliga leksaker yeeeep thats just me :))))




Kommentarer
Postat av: Denise

Dem där vagnarna är sjukt fräscha o snygga :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Denise : snyggaste vagnen ever :)

2007-07-26 @ 23:31:48
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback