Vintage runt mina fötter och en rinnande kran..

33467-3933


He is back... minns ni att jag skrev att våran lilla gosse katt vintage har varit borta sen i måndags ?

Han behagade att dyka upp för 10 minuter sen..
stog utan för hallen och hade hoppat upp i hall / trappfönstret och vrålade med hans vintage katt vrål :)

Nu ligger han i soffan och gosar runt mina fötter :)


Dock ett annat mindre kul problem har sen i går råkat ut för nån djäkla förkylning...
kan man verkligen ha en förkylning mitt i soliga sommaren ?
Tydligen för det kan min näsa bevisa..
den rinner men är täppt..
åhhh jag nyser var 5 minut...
stackars lilla bebis.. som säkert studsar där nere av alla nysningar.

Drack nyss en stooor kopp med indiskt the..
vill bli av med denna sjuka förkylning..hatar att vara sjuk...


Dags att tugga i sig en halv sur citron...
allt för att bli frisk :)))



surt sa räven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback